קידום שווה יותר

מכירים אתכם יותר

הבחינה הפסיכומטרית או בחינות הבגרות הן אחידות וזהות לכולם, אבל הדרך להצליח בהן שונה עבור כל תלמיד ותלמידה. בקידום, אנחנו שואפים לעשות מעל ומעבר כדי להכיר אותך לעומק, לדעת מהן היכולות שלך ולהתאים את הקורס שלנו במיוחד עבורך. זה מתחיל ממורה שמכיר אותך עוד לפני שמתחיל הקורס, מבחנים ותרגולים דיגיטליים שעוזרים לנו לגלות מהן החוזקות והחולשות שלך בצורה שוטפת לאורך כל הקורס, תכנית מטלות שמותאמת לך אישית לאחר כל מפגש ואפילו שיבוץ בכיתה עם אנשים ברמה דומה לשלך – כדי שגם המפגשים עצמם יותאמו לצרכים שלך. בצורה כזאת אנחנו ניתן לך בדיוק את מה שדרוש לך כדי להוציא מעצמך יותר, הרבה יותר.

תגיעו מוכנים יותר

יש הבדל מאוד גדול בין לדעת את החומר המקצועי לבחינה לבין להצליח בה, ואנחנו יודעים איך להביא אתכם מהנקודה הראשונה לשניה. הקושי בבחינה הוא לא רמת הידע הנדרשת בה, אלא חוויית הבחינה האינטנסיבית (3 שעות ו-10 דקות רצופות!), הלחוצה בזמן (דקה לשאלה!) והלא מוכרת (מישהו אמר כיסא סטודנט?😅). כבר מזמן הבנו שמה שכל שאר בתי הספר מחשיבים לשולי הוא בעצם העיקר, ולכן בקורס שלנו נאפשר לך להתמודד ולהכיר את הקושי כבר בשלב מוקדם של הקורס בעזרת סימולציות מלאות, נשאיר זמן ארוך במיוחד למרתון בחינות בסוף הקורס, נשלב סדנאות התמודדות מנטלית ונשקיע חלק ניכר מהזמן בפיתוח אסטרטגיה. הכל כדי שהתלמידים שלנו יגיעו לבחינה בטוחים יותר בעצמם וביכולות שלהם.

יש לנו יותר אפשרויות

טיפוס של בוקר או דווקא של ערב? רוצה ללמוד מהבית או באופן פרונטלי? עושה פסיכומטרי בפעם הראשונה או משלים בגרויות? לאורך השנים הבנו שלתלמידים שונים יש העדפות ומגבלות שונות, לכן פיתחנו מגוון רחב של קורסים שיאפשרו לך למצוא את הקורס שמתאים לך יותר. בנוסף, יש לנו פריסת קורסים גדולה ביותר, כך שלא משנה איפה תגורו – כנראה שאנחנו מלמדים ממש ליד 🙂

אנחנו יודעים יותר

מחלקת המחקר והפיתוח שלנו היא מהגדולות במדינה, והמורים שלנו עובדים ללא הפסקה על מנת לכתוב לך את חומרי הלימוד הטובים והמעודכנים ביותר שיש בשוק ההשכלה . בעולם הפסיכומטרי אנו עוקבים מקרוב אחרי כל המגמות והשינויים שהמרכז הארצי לבחינות והערכה עושה בבחינה, ובהתאם לכך מוציאים מהדורות חדשות של כל חומרי הלימוד שלנו לפחות אחת לשנה. בנוסף, אנחנו מקדישים את המפגש האחרון בקורס לפתרון של שאלות 'חמות' מהבחינות האחרונות, כאלו שיש להן פוטנציאל גבוה להופיע בבחינה שלך כעבור מספר ימים. בקיצור, אנחנו יודעים יותר ומשתמשים בזה כדי שהתלמידים שלנו יגיעו מוכנים יותר.

יש לנו יותר ניסיון

אנחנו יודעים שאנחנו לא נראים יום מעל 19, אבל למעשה עברנו את 40 כבר מזמן😏. כחברה המובילה בתחום ההשכלה קידום עובדת עם הגופים הגדולים במשק כגון משרד החינוך כחלק מתחום הגפ"ן או משרד הבטחון לקורסי אמיר"ם לאלפי חיילים משוחררים. אז אם צה"ל סומך עלינו גם אתם יכולים. מעל ארבעה עשורים של פעילות במהלכן לימדנו והכנו מאות אלפי תלמידים לבחינות, שיכללנו את טכניקות הלימוד שלנו, הבאנו את חומרי הלימוד שלנו לרמת שלמות ובעיקר למדנו. למדנו איך להיות טובים יותר עבור התלמידים שלנו ואיך לתת להם את כל מה שהם באמת צריכים בשביל להיות טובים יותר.

בואו תראו במה אנחנו

שווים יותר

ללמוד איתנו

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר