קורס אנגלית מדוברת ואמירנט בשיתוף משרד הביטחון

חיילים משוחררים מקבלים יותר

השתחררתם מהצבא ומתלבטים מה הצעד הבא שלכם? בואו נתחיל ממה שתצטרכו בטוח – אנגלית מעולה!
לא משנה איזה תואר תלמדו או באיזו עבודה תעבדו – אנגלית היא דרישת סף כמעט לכל דרך שבה תבחרו ללכת. בדיוק בגלל זה עבדנו בשיתוף עם משרד הביטחון כדי לפתח מסלול מיוחד לחיילות וחיילים משוחררים ומסיימי/ת שירות לאומי אזרחי, כזה שייתן לכם את הדחיפה שאתם צריכים כדי לדבר אנגלית שוטפת, יעזור לכם לקבל ציון אנגלית שיכניס אתכם לאקדמיה ואולי אפילו יעזור לכם לקבל פטור מלימודי אנגלית באקדמיה!

 

המסלול מורכב מ-2 חלקים עיקריים:

  • אנגלית מדוברת: חלק זה של הקורס מתמקד במה שבאמת חשוב – לדעת לדבר אנגלית בצורה שוטפת ועם יותר ביטחון עצמי. כאן נלמד אתכם להבין ולהשתמש נכונה בתחביר, להתנהל בשפה האנגלית בסיטואציות חשובות כמו ראיון עבודה, טיול בחו"ל, ניהול מו"מ ועוד, והחשוב מכולם: נלמד אתכם איך להמשיך להשתפר וללמוד באופן עצמאי אנגלית גם אחרי שייגמר הקורס. בצורה כזו תוכלו להגיע לרמת אנגלית מצוינת וסוף סוף תדברו את האנגלית שתמיד רציתם.
  • הכנה למבחן אמירנט (לשעבר מבחן אמיר"ם): כמעט כל מוסד אקדמי שבו תבחרו ללמוד, לא משנה אם מדובר באוניברסיטה או במכללה, ידרוש מכם לכל הפחות ציון סף באנגלית. הדרך הקלה ביותר להשיג את הציון הזה היא לגשת למבחן אמירנט – ובתום הקורס שלנו זה בדיוק מה שתוכלו לעשות 🙂
    קורס ההכנה שלנו לא רק ילמד אתכם את החומר המקצועי אותו אתם צריכים לדעת בשביל לענות על השאלות בבחינה, אלא גם יקנה לכם כלים נכונים להתמודדות עם חווית הבחינה הזו ששונה מכל מה שהכרתם בעבר (בחינה אדפטיבית שמתקיימת במחשב. כיף!).

מי זכאי ללמוד בקורס?

חיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי/אזרחי (עד 5 שנים מסיום השירות וכן, חיילים בודדים ומשרתי שירות מילואים פעיל עד 10 שנים מסיום השירות).

 

וכמה זה עולה לכם?

דמי ההשתתפות בקורס הינם 500 ש"ח בלבד! (לוחמים 350 ש"ח בלבד).

הקורס ממומן ברובו על ידי האגף והקרן לחיילים משוחררים כולל מימון אגרת מבחן אמירנט.

 

כל מה שנשאר לכם לעשות זה לקחת את הצעד הראשון הנכון, זה שיפתח בפניכם דלתות וייתן לכם יתרון בכל מה שתבחרו לעשות בעתיד. בואו להגשים את עצמכם ולהיות טובים יותר באנגלית.

 

באנר לחיילים ולחיילות מגיע יותר בקידום

מה תמצאו בקורס?

התאמה מושלמת לרמה שלכם

דווקא במבחן אדפטיבי כמו אמירנט, חשוב שתעברו קורס שמותאם לרמה שלכם ולא תלמדו דברים שאתם כבר יודעים או כאלו שאתם לא מצליחים לקלוט כי הם קשים לכם מידי. כפי שבמבחן תעמדו מול שאלות ברמה שבה אתם נמצאים, כך גם בקורס המורה שלכם בקורס יתאים לכם תכנית מטלות שתתאים לכם בול, ובמהלך הקורס תיבחנו במבחנים שגם הם מותאמים לרמה שבה אתם נמצאים. כל אלו על מנת לדחוף אתכם קדימה ולעזור לכם להשתפר יותר

התמודדות עם חוויית בחינה

סביר שלא יצא לכם להתנסות בהרבה בחינות אדפטיביות שנעשות במחשב, לכן כדי להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לבחינה יצרנו עבורכם בחינות שנראות בדיוק כמו הבחינה האמיתית. בצורה כזו תוכלו להתרגל להיבחן בתנאים שבהם תהיה הבחינה האמיתית שלכם – מול מחשב, וללא טיוטות בכלל.

יותר עזרה וליווי אישי

צוות המורים שלנו הוא מהמנוסים והמקצועיים ביותר בתחום, והם נמצאים שם כדי לעזור לכם בכל מה שתצטרכו. ההצלחה שלכם היא המטרה שלהם ולכן הם יעשו כל מה שנדרש כדי להוציא מכם את המקסימום.

כלי לימוד דיגיטליים

במהלך הקורס תקבלו גישה בלתי מוגבלת לאתר הלימוד, שמכיל תרגולים רבים לקראת הבחינה, ולאפליקציית לימוד המילים החדשה שלנו שתעזור לכם לשנן את כל המילים שאתם צריכים להכיר לקראת הבחינה.

כישורי אנגלית ליום-יום

האנגלית שתלמדו בקורס היא לא על הנייר בלבד. בנינו עבורכם תכנים שיעזרו לכם לדבר, לקרוא ולכתוב אנגלית בביטחון בנושאים בהם אתם נתקלים כל הזמן כמו ספורט, מסעדות, עסקים ועוד.

כישורי אנגלית לקריירה

לא משנה כמה אתם מרגישים בנוח עם האנגלית שלכם, יבוא יום ותמצאו את עצמכם בסיטואציה מלחיצה כמו ראיון עבודה או הצגת עבודה מול כיתה באנגלית. במסגרת הקורס שלנו נלמד להתמודד גם עם מצבים כאלה על ידי זה שנלמד אתכם מהי הדרך הטובה ביותר לבנות מצגת, ונתרגל יחד פרזנטציה שלמה באנגלית.

testimonial
testimonial_bottom

ההמלצות שלנו

הכול על אמיר"ם

מבחן אמירנט הוא מבחן ידע בשפה האנגלית, מבחן שהמטרה שלו היא…

קראו עוד

מבחן אמיר"ם הוא מבחן ידע בשפה האנגלית. זהו מבחן שמטרתו היא…

קראו עוד

לפי החלטת המל"ג כל תלמיד בלימודי ההשכלה הגבוהה חייב להגיע לרמה…

קראו עוד

גזרתם את החוגר? סיימתם שירות לאומי? לא בטוחים מה עושים מכאן…

קראו עוד

שוקלים לגשת למבחן אמי"ר? כדי לחסוך זמן וכסף כדאי לדעת כמה…

קראו עוד

הלימודים לבחינת האמיר"ם בקידום נועדו לעזור למועמדים לאוניברסיטאות לעבור את מבחני המיון…

קראו עוד

יותר אפשרויות

שאלות תשובות

אז אחרי שנהנית מקורס בעלות מסובסדת, שווה לבדוק האם מגיע לך גם החזר כספי על עלות בחינת אמירנט.

הקריטריונים:

  1. עד 3 חיסורים במהלך הקורס.
  2. הרשמה לבחינת אמירנט ושליחת אסמכתא הכוללת שם ושם משפחה, מס' תז, סכום ששולם, תאריך בחינה עד 3 חודשים מסיום הקורס.

יש?

מעולה!

כל שנותר הוא לשלוח לנו בוואטסאפ (050-2241825) את שמך המלא, מספר תעודת זהות ואת אישור ההרשמה לבחינה לפני תאריך סיום הקורס.

הקורס מתקיים בארבע ערים מרכזיות: תל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע.

הקורס מתקיים במתכונת הבאה:

קורסי בוקר בערים תל אביב, חיפה וירושלים | קורסי ערב בבאר שבע.

 

 

 

לאחר שנרשמים לבחינת אמירנט (לשעבר בחינת אמיר"ם) דרך האתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה מציגים לנו את האסמכתה של תשלום לשירות הלקוחות שלנו ומקבלים החזר כספי מלא של עלות הבחינה.

 

דמי ההשתתפות בקורס הינם 500 ש"ח בלבד! (לוחמים 350 ש"ח בלבד). הקורס ממומן ברובו על ידי האגף והקרן לחיילים משוחררים כולל מימון אגרת מבחן אמירנט.

 

חיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי/אזרחי (עד 5 שנים מסיום השירות וכן, חיילים בודדים ומשרתי שירות מילואים פעיל עד 10 שנים מסיום השירות).

 

המורים שלנו

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר