בגרות באנגלית 3 יחידות

קורס בגרות באנגלית 3 יחידות מיועד למי שאין לו בגרות באנגלית כלל, למי שעבר רק 1 יח"ל, למי שיש רק 2 יח"ל, או למי שיש ציון נמוך מ-60 בבגרות באנגלית 3 יח"ל. כיוון שבחינת הבגרות באנגלית היא חלק ממקצועות החובה, יש לקבל בבחינה זו ציון עובר ברמה של לפחות 3 יח"ל.

הבגרות באנגלית מורכבת במבנה צבירה, הכולל שבעה שאלונים שונים המקנים את הזכאות לבגרות. יחידת לימוד 1 הינה שאלון A. על מנת להשלים בגרות באנגלית 3 יחידות יש לקבל ציון עובר בשלושת השאלונים הבאים: שאלון A, שאלון B  ו-שאלון C.

שאלון A (שאלון 401): השאלון כולל שני חלקים, החלק הראשון הוא הבנת הנשמע, אורכו של קטע זה הינו 3 דקות, בחלק זה תדרשו לענות על שאלות הקשורות לקטע שיושמע במהלך הבחינה. מטרת חלק זה הינה לבחון את יכולת הקליטה שלכם של השפה האנגלית המדוברת וכן את יכולת ההבנה שלכם. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: advice column, conversation, description, interview, report. חלק זה של הבחינה שווה 30 נקודות.

החלק השני כולל שני קטעים של הבנת הנקרא, אורכם של שני הקטעים נע בין 300-350 מילים, בחלק זה תדרשו לענות על שאלות הקשורות לקטעי הקריאה, שאלות אלו יבחנו את יכולת קריאת האנגלית שלכם וכן את יכולת ההבנה שלכם במהלך קריאת טקסטים באנגלית. אופי קטעים אלו יהיה אחד או שניים מן הנושאים הבאים: description, article, invitation, letter/email, report. חלק זה של הבחינה שווה 70 נקודות.

שאלון B  (שאלון 402): השאלון כולל שני חלקים, החלק הראשון הוא הבנת הנקרא. אורך הקטע נע בין 220-260 מילים, בחלק זה תדרשו לענות על שאלות הקשורות לקטע ההקריאה, אופי השאלות יבחן את רמת האנגלית שלכם וכן את יכולת הבנת הנקרא של הטקסט. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: descriptive text such as personal account/human interest article, informative text, interview, letter/email, review of books, films. חלק זה של הבחינה שווה 70 נקודות.

החלק השני הוא מטלת כתיבה באורך של 35-40 מילים, בחלק זה תדרשו להוכיח את היכולות המילוליות וכן את יכולת הניסוח והכתיבה שלכם באנגלית. נושאי המטלה יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: forms, description, informal letter. חלק זה של הבחינה שווה 30 נקודות.

שאלון C  (שאלון 403): שאלון זה כולל קטע אחד של הבנת הנקרא באורך של 280-320 מילים, בחלק זה תדרשו לקרוא את הטקסט בדקדקנות ולענות על שאלות הקשורות לטקסט. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: article, report. חלק זה שווה 100 נקודות.

פתרון מבחן בגרות באנגלית 3 יחידות לדוגמא

קידום בגרויות מציעה לכם להשלים או לשפר בגרות באנגלית 3 יחידות ולהתקדם לעבר ההצלחה ביחד איתנו! צוות המדריכים המנוסה שלנו ושיטות הלימוד החדשניות שאנו מפתחים יבטיחו לכם את הציונים הגבוהים ביותר!

לצפייה בכל פתרונות הבגרות באנגלית

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

שיתופי פעולה

למה צריך השלמת בגרויות?

פורומים ראשי

קורס בגרות בקידום

דף תכנית גפן - מתמטיקה לבגרות

בגרות במתמטיקה

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

הפורום ששווה יותר

אם יש לך שאלה כלשהי ובא לך להתייעץ עם מורה מנוסה, הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂
ניתן להעלות אליו כל שאלה שעולה על דעתך (בנושאים מקצועיים, כן? אנחנו פחות טובים במתכונים לעוגות שוקולד…) ואחד מהמורים שלנו ייתן לך את התשובה הטובה ביותר במהרה.

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר