בגרות באנגלית 5 יחידות

קורס בגרות באנגלית 5 יחידות מתאימה למי שיש לו ציון 60 ומעלה בבגרות 4 יח"ל או למי שיש ציון נמוך מ-60 בבגרות 5 יח"ל. לתלמידים שאינם עומדים בקריטריון זה אנו ממליצים ראשית להירשם לקורס בגרות באנגלית 4 יח"ל ומשם להתקדם וקורס בגרות באנגלית 5 יחידות לימוד. אנו מציעים לכם לקבוע פגישת ייעוץ עם צוות היועצים המעולה של קידום בגרויות על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם.

הבגרות באנגלית מורכבת במבנה צבירה, בגרות באנגלית 5 יחידות לימוד מורכבת משלושה שאלונים: שאלון E, שאלון F  ו-שאלון G, כך שאם יש בידיכם בגרות באנגלית ברמת 4 יח"ל תדרשו להשלים רק שני שאלונים, שאלון F  ו-שאלון G. אם ברצונכם לשפר את כלל הציון, תוכלו לגשת גם לשאלון E.

שאלון E (שאלון 405): שאלון זה כולל שני חלקים, החלק הראשון הוא של הבנת הנשמע, אורך קטע השמיעה הוא 4 דקות. בחלק זה תתבקשו לענות על שאלות הקשורות לקטע שיושמע לכם במהלך הבחינה, מטרת חלק זה הינה לבחון את יכולת ההבנה שלכם בהקשר לשפה המדוברת. נושאי הקטע יכולים להיות אחד משני הנושאים הבאים: interview, report. חלק זה שווה 30 נקודות.

החלק השני כולל קטע אחד של הבנת הנקרא, אורך הקטע נע בין 350-380 מילים, בחלק זה תדרשו להוכיח את יכולות הבנת הנקרא של קטע הקריאה שיוצג בפניכם במהלך הבחינה. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: article, descriptive texts such as personal account/ human interest article, informative texts, interviews, report, reviews such as books, films. חלק זה שווה 70 נקודות.

שאלון F  (שאלון 406): שאלון זה מורכב מהסתמכות על קריאה מוקדמת של מספר טקסטים: סיפור קצר או שיר, מחזה או רומן. בחלק זה תדרשו להוכיח את ידיעותיכם בהקשר לטקסטים שקראתם ולמדתם טרם מועד הבחינה, כמו כן, תדרשו לנסח תשובות ארוכות בכתב הכוללות את ניתוח הטקסטים וכן שאלות נוספות שיוצגו בפניכם בבחינה שיבחנו את רמת יכולת הבנת הנקרא של הטקסטים הללו. האופציות משתנות משנה לשנה. שאלון זה שווה 100 נקודות.

שאלון G (שאלון 407): שאלון זה מורכב משני חלקים, החלק הראשון כולל קטע אחד של הבנת הנקרא, אורך הקטע נע בין 450-500 מילים, במהלך חלק זה תדרשו להוכיח את יכולות רמת האנגלית שלכם וכן את יכולת הבנת הטקסט והבנת הנקרא. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: article, descriptive texts such as personal account/ human interest article, informative texts, interviews, report, reviews such as books, films. חלק זה שווה 60 נקודות.

החלק השני כולל מטלת כתיבה באורך של 120-140 מילים, בחלק זה תדרשו להוכיח את יכולות הכתיבה שלכם מבחינת, דקדוק, ניסוח, אוצר מילים וכן קוהרנטיות. נושאי המטלה יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: composition, letter: formal, semiformal such as letter to the editor, opinion on a given subject such as for and against. חלק זה שווה 40 נקודות.

פתרון מבחן בגרות באנגלית 5 יחידות לדוגמא

אם אתם שוקלים לשפר או להשלים בגרות באנגלית 5 יחידות, פנו אלינו לייעוץ עוד היום ואנו נעזור לכם למצוא את מסלול הלימודים המתאים ביותר עבורכם.

לצפייה בכל פתרונות הבגרות באנגלית

אולי יעניין אותך השלמת בגרות באנגלית 5 יחידות

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

שיתופי פעולה

למה צריך השלמת בגרויות?

פורומים ראשי

קורס בגרות בקידום

דף תכנית גפן - מתמטיקה לבגרות

בגרות במתמטיקה

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

הפורום ששווה יותר

אם יש לך שאלה כלשהי ובא לך להתייעץ עם מורה מנוסה, הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂
ניתן להעלות אליו כל שאלה שעולה על דעתך (בנושאים מקצועיים, כן? אנחנו פחות טובים במתכונים לעוגות שוקולד…) ואחד מהמורים שלנו ייתן לך את התשובה הטובה ביותר במהרה. 

 

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר