פתרונות פסיכומטרי של מאל"ו

בחינות פסיכומטריות עם פתרונות

המרכז הארצי לבחינות והערכה מפרסם את כל הבחינות הפסיכומטריות החל ממועד פברואר 2009 ואילך. עבור מי שמתכנן להיבחן, תרגול מבחני פסיכומטרי לדוגמה הוא כלי מצוין כדי להצליח יותר במבחן. לכן, לא חשוב כיצד בחרתם להתכונן, מומלץ לפתור כמה שיותר בחינות פסיכומטריות של המרכז הארצי. רצוי כמבחן מלא, ברצף ועם מדידת זמנים, אך ישנה תועלת גם בתרגול פרקים בודדים ואף ללא סטופר, משום שמדובר בשאלות האמת שהופיעו ממש במבחן.

חשוב לדעת:

  • כל מבחן פסיכומטרי מתפרסם כחודש לאחר היערכו, יחד עם הציונים (ישנם 4 מועדים בשנה – סתיו, חורף, אביב וקיץ).
  • בכל מועד מפורסם נוסח אחד בלבד מבין מספר נוסחים שונים של הבחינה הפסיכומטרית. היתר נשמרים במערכת.
  • 2 פרקי הפיילוט לא מופיעים בנוסח שנבחר, כלומר רק 7 מתוך 9 פרקי הבחינה הפסיכומטרית מתפרסמים.
  • לצד השאלות מופיע גם מפתח תשובות, הנחיות לחישוב הציון הפסיכומטרי באופן מותאם למועד זה (הציון הוא יחסי ומשתנה בין מועדים), ודוגמאות לחיבורים ברמות שונות.
  • מה שלא מופיע זה פתרונות מלאים עם הסברים מפורטים לשאלות הפסיכומטריות.

בחרו את השנה ותמצאו את השאלון והפתרון של המבחן

קצת מבאס – אך אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן! מחלקת המחקר והפיתוח של קידום פתרו עבורכם את כל המבחנים שפורסמו, על פי השיטות הפסיכומטריות המתקדמות ביותר שנלמדות בקורסים שלנו. הפתרונות פסיכומטרי נמצאים לרשותכם ולשימושכם, כאן מטה.

 

חשוב לומר שניתן לפתור כל שאלה פסיכומטרית במספר דרכים, אך אנחנו ממליצים לכם לדבוק בשיטות אלו. זאת משום שבפסיכומטרי ישנה חשיבות רבה לקצב (הרי מוקצבת פחות מדקה לכל שאלה!), ולכן בחרנו עבורכם את השיטות היעילות ביותר, שבנוסף גם מפחיתות סיכוי לטעויות חישוב בפרק הכמותי (בשונה מבגרות, בפסיכומטרי לא מקבלים ניקוד על דרך הפתרון במקרה של טעות חישוב).

 

אם אתם תלמידים באחד מקורסי הפסיכומטרי של קידום אתם מוזמנים להזין את התשובות באזור האישי שלכם, לצפות בפתרונות הפסיכומטרי המלאים, ובעיקר לקבל ניתוח סטטיסטי מתקדם והמלצות מבוססות AI כדי להצליח יותר במבחנים הבאים. מי שאינו תלמיד קידום מוזמן להיעזר בהסברים המפורטים המופיעים כאן לטובת הכלל.

 

ברשימה מטה מופיעים קישורים לאתר מאל"ו בו מופיעים כל המבחנים בנוסח החדש (החל משנת 2012) וכן קישור לפתרונות המלאים שהכנו עבורכם. בחרו את השנה ותמצאו קישור לשאלון וכן את הפתרון של המבחן.

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר