בגרות באנגלית 4 יחידות

קורס בגרות באנגלית 4 יחידות מיועד למי שיש לו ציון 60 ומעלה בבגרות 3 יח"ל או למי שיש ציון נמוך מ-60 בבגרות 4 יח"ל. לתלמידים שאינם עומדים בקריטריון זה, אנו ממליצים קודם לעשות את הקורס של 3 יח"ל ורק לאחר מכן להמשיך לקורס בגרות באנגלית 4 יחידות לימוד. אנו מציעים לכם להתייעץ עם יועצי הלימודים שלנו בנוגע להתקדמות וכן לצרכים שלכם ומציעים מחירים נוחים במסלול "עליית רמה".

הבגרות באנגלית מורכבת במבנה צבירה, בגרות באנגלית 4 יחידות לימוד מורכבת משלושה שאלונים: שאלון C, שאלון D  ו-שאלון E, כך שאם יש בידיכם בגרות באנגלית ברמת 3 יח"ל תדרשו להשלים רק שני שאלונים, שאלון D  ו-שאלון E. אם ברצונכם לשפר את כלל הציון, תוכלו לגשת גם לשאלון C.

שאלון C (שאלון 403): השאלון כולל קטע טקסט אחד של הבנת הנקרא באורך של 280-320 מילים, בחלק זה תדרשו לקרוא את הטקסט שיוצג לפניכם ולענות על שאלות הקשורות לטקסט, שאלות אלו יבחנו את רמת האנגלית שלכם מבחינת יכולות קריאה, אך יתמקדו גם ביכולת ההבנה שלכם את הטקסט באנגלית. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: article, report. חלק זה שווה 100 נקודות.

שאלון D (שאלון 404): שאלון זה כולל הסתמכות על קריאת סיפור קצר ושיר, השאלון מחולק ל-3 חלקים. בשאלון זה תדרשו להוכיח את רמת האנגלית שלכם מבחינת, יכולות קריאה, הבנה של הטקסטים השונים, ניתוח הטקסטים וכן יכולות ניסוח של התשובות שלכם בנוגע לטקסטים. תוכלו לבחור בין שלושה שירים ושלושה סיפורים שונים, אותם תדרשו לקרוא טרם מועד הבחינה. האופציות משתנות משנה לשנה. שאלון זה שווה 100 נקודות.

שאלון E (שאלון 405): שאלון זה כולל שני חלקים, החלק הראשון הוא של הבנת הנשמע, אורך הקטע הוא 4 דקות. בחלק זה תדרשו לענות על שאלות הקשורות לקטע שיושמע בעת הבחינה, מטרת חלק זה הינה לבחון את יכולת הבנת השפה המדוברת. נושאי הקטע יכולים להיות אחד משני הנושאים הבאים: interview, report. חלק זה שווה 30 נקודות.

החלק השני כולל קטע אחד של הבנת הנקרא, אורך הקטע נע בין 350-380 מילים, בחלק זה תדרשו להוכיח את יכולות הבנת הנקרא של הטקסט וכן את יכולת ניסוח התשובות שלכם בנוגע לטקסט. נושאי הקטע יכולים להיות אחד מן הנושאים הבאים: article, descriptive texts such as personal account/ human interest article, informative texts, interviews, report, reviews such as books, films. חלק זה שווה 70 נקודות.

פתרון מבחן בגרות באנגלית 4 יחידות לדוגמא

מעוניינים להשלים בגרות באנגלית 4 יחידות לימוד? אנחנו כבר בקידום כבר נדאג להצלחה שלכם…קבעו איתנו פגישת ייעוץ עוד היום על מנת לקבל את מסלול הלימודים המתאים ביותר עבורכם.

לצפייה בכל פתרונות הבגרות באנגלית

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

שיתופי פעולה

למה צריך השלמת בגרויות?

פורומים ראשי

קורס בגרות בקידום

דף תכנית גפן - מתמטיקה לבגרות

בגרות במתמטיקה

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

הפורום ששווה יותר

אם יש לך שאלה כלשהי ובא לך להתייעץ עם מורה מנוסה, הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂
ניתן להעלות אליו כל שאלה שעולה על דעתך (בנושאים מקצועיים, כן? אנחנו פחות טובים במתכונים לעוגות שוקולד…) ואחד מהמורים שלנו ייתן לך את התשובה הטובה ביותר במהרה.

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר