בגרות במתמטיקה 2019

בחינת הבגרות במתמטיקה במועד קיץ מתקרבת בצעדי ענק, והגיע הזמן להתחיל לחשוב עליה. מה צריך לדעת לקראת המועד? איך עובדת ההרשמה לבגרות? והכי חשוב, איך ללמוד? הכלים הייחודיים אצלנו הם היעילים ביותר כדי לתת לכם את ההכוונה האישית שאתם זקוקים לה. תנו לנו להסביר לכם איך.

אחד מהמבחנים המאיימים יותר, לפחות בתודעה של התלמיד הישראלי, הוא מבחן הבגרות במתמטיקה. בין אם מדובר במבחן של 3, 4 או 5 יחידות לימוד, הפחד מהנושא משפיע על הלמידה והעשייה של המבחנים הללו. אחוז התלמידים שזקוקים לשיפור הציון לאחר הצבא, או להשלמה של הבגרות הזו הוא גבוה במיוחד, ואין שום סיבה שדווקא המבחן הזה יהיה מה שיפריד ביניכם לבין תעודת הבגרות המלאה והממוצע אליו אתם שואפים. אנחנו כאן בקידום בנינו את הקורסים שלנו כדי לדאוג שתעברו את המבחן הזה בהצלחה, ללא האימה המלווה אותו.

לא סתם לימוד, קידום!

קורסי השלמת הבגרות שלנו הם בדיוק מה שאתם צריכים. הקורסים נבנים ומועברים על ידי צוות מורים מיומן ומומחה כדי לספק לכם את ארגז הכלים הגדול ביותר שניתן לגשת איתו לבחינה. מה המטרה הראשונה? להרגיע אתכם. מתמטיקה היא נושא רגיש ומלחיץ, אבל עם הכלים הנכונים אין דבר שלא תוכלו לעבור ולכבוש. קחו את המושכות לידיים שלכם, שדרגו את היכולות שלכם בתחום ותהיו סמוכים ובטוחים שההצלחה שלכם ממש מעבר לפינה. מעבר למחקר שאנחנו מבצעים בצורה שוטפת, ופיתוח שיטות הלימוד, חומר הלימוד והתכניות עצמן אתם זוכים לליווי צמוד של צוות מורי המתמטיקה שלנו. המורים שלנו, מהמורים המנוסים והמקצועיים ביותר, מסורים ומחוייבים להצלחה שלכם בבחינה, יעשו עבורכם הכל ויעזרו לכם לעשות את הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות בבחינה הזו. מעבר לתכנית הלימודים הזו ולצוות שילווה אתכם, כל תלמיד אצלנו מקבל גישה, בנוסף, לאתר GOL – שם זמינים שיעורים אונליין, תרגולים וטיפים נוספים. כל מה שתצטרכו נמצא לכם בקצה האצבעות, או בשיעורים הפרונטאליים, פשוט אין לכם יותר ממה לדאוג.

רמות לימוד: 3 ,4 ו-5  יח"ל.

מה חשוב לדעת על בחינת הבגרות במתמטיקה?

בסופו של דבר, מדובר בבחינה חשובה במיוחד. מוסדות רבים להשכלה גבוהה מציבים את הבחינה הזו כקריטריון הכרחי להגשת מועמדות ללימוד בהם. בין אם מדובר בציון ספציפי או ברמת יחידות לימוד מסויימת, הבחינה הזו יכולה לפתוח ולסגור עבורכם דלתות. בשנים האחרונות יש גידול בחשיבות הבחינה הזו, ומסלולים רבים ונחשקים מבססים את הקבלה אליהם בין היתר על הציון – ולכן אם כבר החלטתם על המסלול הרצוי, ואם כבר החלטתם לשפר או להשלים את הציון חשוב להשקיע את מירב המאמצים עבורו.

אבל זה בסדר, אפשר להתעודד! שיפור הבגרות או השלמה שלה לאחר תקופת התיכון בדרך כלל פשוטה יותר עבור הניגשים. למה? כשניגשים בצורה בוגרת יותר למבחנים כאלו, הלחצים והחששות שהיו לנו בתקופת התיכון מתגמדות אל מול גודל המבחן עצמו. אז מה חשוב לדעת? קודם כל בררו בקשר לתנאי הקבלה לתכניות הרצויות שלכם. הבינו לאן אתם מכוונים, לאילו יחידות לימוד ולאילו ציונים, קבעו לעצמכם מטרה ברורה ועבדו לקראתה. קחו בחשבון את זמן הלמידה ואת היכולות האישיות שלכם כדי למנוע מצבים של לחץ מיותר. הקורסים לשיפור הבגרות של קידום יעבדו אתכם בצורה אישית, עם תכנית לימוד מפורטת ומותאמת עבורכם, עם מורה מיומן שילווה אתכם בקצב ההתקדמות שלכם וייתן לכם את כל הכלים שאתם צריכים!

מה עכשיו? הרשמה!

לא פעם קרה שתלמידים השקיעו, למדו, עבדו קשה ובסוף שכחו את החלק החשוב ביותר – ההרשמה לבגרות במתמטיקה במועד קיץ 2019 כבר נפתחה, והגיע הזמן לבצע אותה! את ביצוע ההרשמה מחלקים בדרך כלל לשתי אפשרויות עיקריות:

  • תלמיד אשר סיים 12 שנות לימוד, ו/או עבר לפחות בחינת בגרות אחת בציון של 55 ומעלה יכול להירשם דרך בית הספר התיכון בו למד, בעלות רישום של 30 ש"ח ליחידת לימוד.
  • תלמיד אשר לא סיים 12 שנות לימוד או לא ניגש כלל לבחינות בגרות נדרש להירשם באחת מהשלוחות האקסטרניות של משרד החינוך. המחיר הינו 30 ש"ח ליחידת לימוד ומיקום ומועד המבחן נשלח בזימון לאחר הרישום.

שימו לב, במועד הקיץ הקרוב משרד החינוך ביטל את האפשרות להירשם באיחור – אם שכחתם להירשם, לא תוכלו לגשת!

למידע נוסף על הרשמה לבגרות, תאריכים ושלוחות לחצו על הקישור

הגיע הזמן – בגרות קיץ 2019

צרו איתנו קשר, תאמו לכם תכנית לימודים יעילה, מעמיקה ונעימה. חוויית הלימוד חשובה לא פחות מהציון עצמו, ברגע שתזכו לעבור למידה משמעותית ולא מאיימת תוכלו לשחרר מהלחצים שהקיפו את המתמטיקה בעבר. תנו לנו את ההזדמנות להוכיח לכם מה אתם בעצמכם מסוגלים להשיג, והשיגו את המטרות שלכם – בגדול!

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

שיתופי פעולה

למה צריך השלמת בגרויות?

פורומים ראשי

קורס בגרות בקידום

דף תכנית גפן - מתמטיקה לבגרות

בגרות במתמטיקה

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

הפורום ששווה יותר

אם יש לך שאלה כלשהי ובא לך להתייעץ עם מורה מנוסה, הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂
ניתן להעלות אליו כל שאלה שעולה על דעתך (בנושאים מקצועיים, כן? אנחנו פחות טובים במתכונים לעוגות שוקולד…) ואחד מהמורים שלנו ייתן לך את התשובה הטובה ביותר במהרה.

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר