מועדון 700 – סיירת הפסיכומטרי של קידום

כל מי שעומד לפני הרשמה ללימודים אקדמאים יודע שכדי להתקבל למקצועות שונים יש לעמוד בתנאי סף בסיסיים, אחד מהם הוא הצלחה בבחינה הפסיכומטרית בציון מסוים, בהתאם למקצוע שאותו אתם מעוניינים ללמוד. לא אחת מבחן הפסיכומטרי הוא האתגר המשמעותי ביותר בדרך לתארים אקדמאים שונים.

המבחן הפסיכומטרי הוא תנאי סף הכרחי שבלעדיו אי אפשר להתקבל למספר רב של תארים אקדמאיים. מאחר והביקוש ללימודים גבוהים הוא גבוה ועולה בהרבה על ההיצע, מוסדות הלימוד נאלצים לסנן את המועמדים ולקבל רק את אלו שהסיכויים להצלחתם בלימודים הם גבוהים.

מטרת הבחינה הפסיכומטרית היא לחזות את סיכויי ההצלחה של המועמדים בלימודים האקדמאיים מתוך הנחה שהבחינה דורשת כישורים ויכולות הנדרשים לסטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה וקבלה של ציון גבוה בבחינה מלמדת על יכולות למידה גבוהות.

נכון להיום, מבחן הפסיכומטרי הוא הכלי היעיל ביותר המנבא את סיכויי ההצלחה של המועמדים והוא מסייע לסיווגם של הלומדים. מחקרים רבים שנערכו בתחום מצאו קשר סטטיסטי ברור בין הציון שקיבל המועמד בבחינה הפסיכומטרית לבין הצלחתו בלימודים אקדמאיים.

למה כדאי להתאמץ כדי לקבל ציון גבוה בבחינה הפסיכומטרית?

הציון בפסיכומטרי נע בין 200, שזהו הציון הנמוך ביותר, לבין 800, שזהו הציון הגבוה ביותר. את הציון 200 מקבל מי שלא ענה נכון אפילו על שאלה אחת בבחינה ואת הציון 800 מקבל מי שענה נכון על כל השאלות וקיבל את הציון המקסימלי עבור מטלת הכתיבה.

נוסף על הציון הכללי, אתם תקבלו גם ציון על כל חלק בבחינה – חשיבה מילולית, חשיבה כמותית וידע באנגלית. הציון לכל חלק בבחינה נע בין 50 ל- 150 כאשר את הציון 150 תקבלו אם עניתם נכון על כל השאלות באותו החלק בבחינה.

אין דבר כזה ציון טוב. לכל אחד יש ציון טוב שהוא אינדיבידואלי עבורו. עבור מי שירצה להתקבל, למשל, ללימודי חשבונאות, ציון 680 יהיה ציון טוב, אך עבור מי שירצה להתקבל ללימודי רפואה, הציון 680 לא יספיק.

כעיקרון אפשר לומר שרף 700 הנקודות הוא הרף המפריד בין הטובים למצטיינים. ציון 700 בבחינה יפתח לכם דלתות רבות בעולם האקדמאי עם סיכויים גבוהים להתקבל ללמודים כמעט בכל פקולטה שתרצו. ציון 700 בשקלול ממוצע גבוה משמעותית בציוני בחינות הבגרות יפתח לכם את השערים ללימודים יוקרתיים במיוחד כמו לימודי רפואה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מחשבים, מדעי המחשב, פסיכולוגיה ועוד.

לציון שתקבלו בפרק האנגלית בבחינה יש חשיבות באשר לקורסים באנגלית שאותם תידרשו ללמוד בדרך אל התואר. ציון של 134 ומעלה יעניק לכם פטור מהחובה לקחת קורסים ללימודי השפה האנגלית באוניברסיטה, ציון 133 ומטה יחייב אתכם בלימודי אנגלית כשמספר הקורסים שאותם תידרשו ללמוד ייקבע לפי הציון, בין קורס אחד לשלושה קורסים.

פסיכומטרי בקידום – ללמוד אצל הטובים, הוותיקים והמקצועיים ביותר!

קורס פסיכומטרי ב"קידום" מכין אתכם, הלומדים, באופן המקיף והיסודי ביותר לקראת הבחינה הפסיכומטרית. הלימודים בקידום יעניקו לכם יתרונות שיסייעו לכם להשיג את הציון המקסימלי בבחינה. בקורס תלמדו אצל מורים מעולים, תקבלו הדרכה מקצועית ותיהנו מהכוונה ותמיכה אישית לאורך כל הדרך. בקורס תיעזרו בחומרי לימוד איכותיים ועדכניים כדי לשדרג ולשפר את הציונים שלכם בבחינה.

התאמה אישית זו מילת המפתח שלנו. הנחת היסוד בקידום היא שלכל תלמיד יש לתפור את החליפה הייחודית לו ולהתייחס לצרכים הייחודים של כל תלמיד. ואכן, באמצעות המערכות המתקדמות שלנו יכול המורה בקורס לעקוב אחרי ההתקדמות של כל תלמיד ולהתאים לו את תכנית העבודה בכל שלב בקורס.

גם שיעורי הבית שתקבלו לא יהיו שיעורי בית אחידים לכל הלומדים. כתלמידי קידום תהיה לכם גישה למערכת ה-ET שבה תמצאו תרגילים המותאמים לכם אישית, הן ברמת התרגילים ובכמות התרגילים בתחומים שבו אתם מתקשים. באמצעות המערכת תוכלו גם לתקשר און ליין עם המורה בקורס כדי לקבל ייעוץ ועזרה בשיעורי הבית שבהם אתם מתקשים ובסיוע בכל נושא.

המורים בקידום הם מורים מעולים והם המנוע שלכם להצלחה! המורים שלנו שולטים היטב בחומר, הם קיבלו ציון של 740 בבחינה, אך נוסף על הידע הרב והשליטה בחומר, למורים בקידום יש יכולות הוראה גבוהות ואינטליגנציה אישית והם משלבים אמצעים טכנולוגיים וחווייתיים במהלך השיעורים. הם לא רק מלמדים את החומר, הם מלמדים גם איך ללמוד נכון. הם יודעים איך לעודד את התלמידים, איך לאמן אותם לא להילחץ גם בתקופת הלימודים וגם בבחינה, וכן, גם זה קורה..  איך להתמודד עם סימולציה שנכשלה, לאזור כוחות ולהמשיך הלאה. 

כבר בשלב מוקדם החל מהשבוע השלישי תתחילו ללמוד למבחנים ולעשות סימולציות. על אף שבשלב זה עדיין לא תסיימו ללמוד את כל החומר, התרגול של המבחנים והסימולציות יכין וילמד אתכם איך להתמודד עם ארגון החומר ולחץ הזמן בבחינה. לחץ הזמן הוא אחד הגורמים המשמעותיים שיש להתמודד אתם בבחינה וזו הסיבה מדוע אנחנו מכניסים בשלב כה מוקדם את האימון להתמודדות עם לחץ הזמן.

בואו להכיר – מועדון 700: למי ששואף להרבה הכי טוב

אם החלום שלכם הוא לקבל מעל 700 בבחינה הפסיכומטרית, מועדון 700 ייקח אתכם לקצה גבול היכולת ויסחט מכם את המקסימום, ואפילו יותר.

בקורס מועדון 700 זו כיתה של תותחי על המורכבת מתלמידים מעולים שמבינים את הבחינה, יודעים את החומר המקצועי ורוצים לרוץ קדימה כדי להתברג באחוזון העליון של תוצאות הבחינה.

מאפייני הקורס הזה הם בין השאר:

כל התלמידים עשו פסיכומטרי וקיבלו מעל 650 או עברו מבחני כניסה ייעודיים.

בקורס מלמדים המורים הכי וותיקים ומקצועיים של קידום.

חומרי הלימוד בקורס מאתגרים במיוחד, חומרי לימוד שלא פוגשים בקורס רגיל.

דגש מיוחד על תחקור אישי של טעויות ואסטרטגיה של ניהול זמן בבחינות.

כיתה היברידית – אפשר לבחור אם להגיע לשיעור בכיתה או להיכנס דרך הזום מהבית.

קראו את ההמלצה של נטלי, בוגרת "מועדון 700" בקידום:

הגעתי לקורס אחרי תקופה ארוכה שבה לא נגעתי בחומר לימודי, מספרת נטלי, ומאוד חששתי של אעמוד בקצב הלמידה, אך המורה בקורס האמין בי כבר מהתחלה.

כבר מהמבחן הראשון המורה זיהה את היכולות שלי, וכשאמרתי לו שאני חייבת לקבל ציון גבוה, הוא הרגיע אותי ואמר: "אל תדאגי, את תקבלי".

במשך כל הקורס הרגשתי שיש מישהו שעומד מאחוריי ודוחף אותי קדימה. הגעתי לבחינה בטוחה, לא חששתי ממנה וזה לבד היה שינוי גדול כי שמאז שאני זוכרת את עצמי תמיד היה לי פחד ממבחנים.

כשהגעתי לבחינה וראיתי את השאלות, הן היו בדיוק מה שלמדנו בכיתה, רק יותר קל…

החלום שלי היה להתקבל לפסיכולוגיה, והתקבלתי!

שאלות ותשובות:

מה היתרונות של קורס פסיכומטרי בקידום?

בין שאר היתרונות, היתרון המשמעותי של קורס פסיכומטרי בקידום הוא ההתאמה האישית. באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המורה יכול לעקוב אחרי ההתקדמות של כל תלמיד ולהתאים לו תכנית עבודה אישית.

מה המטרה של הבחינה הפסיכומטרית?

הבחינה הפסיכומטרית משמשת ככלי מיון המנבא את סיכויי ההצלחה בלימודים האקדמאים. ציון גבוה בבחינה יפתח בפני הלומדים את הדלת לפקולטות מבוקשות ויוקרתיות.

איך אצליח להתגבר על תחושת הלחץ בבחינה הפסיכומטרית?

צוות המורים בקורס הפסיכומטרי בקידום מודעים לעובדה שהלחץ הוא אחד הגורמים המשמעותיים שאתו מתמודדים הלומדים בבחינה, ולכן כבר משלב מוקדם הם משלבים בקורס מבחנים וסימולציות ומרגילים את התלמידים להתמודדות עם תחושת הלחץ.

למי מיועד מועדון 700?

מועדון 700 של קידום מיועד לתלמידים שנבחנו בעבר בבחינה הפסיכומטרית וקיבלו ציון מעל 650 או לתלמידים שעשו 5 יחידות בבגרות באנגלית ובמתמטיקה והוציאו במבחן הדיאגנוסטי באתר קידום ציון של מעל 650.

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

דף ראשי של פסיכומטרי פתרונות

חיסכון או בזבוז? כיצד לבחור נכון את דרך הלימוד לפסיכומטרי?

מבחן אמירנט

פורום פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי – פרונטלי, און ליין או היברידי

דף-תכנית-גפן---פסיכומטרי-לתיכונים

אתגרי הלמידה של החוזרים מהמלחמה וכיצד אפשר להקל עליהם?

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

בחן את עצמך

מדגדג לך לדעת מה זה הפסיכומטרי הזה? בדיוק בשביל זה בנינו עבורך מבדק פסיכומטרי שבסופו נשלח לך את הציון המשוער שלך בסמס

פוסטים נוספים בנושא​

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר