עולם תוכניות הגפ"ן – הרפורמה המאפשרת לבתי הספר לבחור לעצמם תכנים

תוכנית גפ"ן או בשמה המלא "גמישות פדגוגית ניהולית" היא תכנית של משרד החינוך המאפשרת לבתי הספר ניהול עצמאי וגמיש יותר של התקציב הפדגוגי. התכנית מבטאת רפורמה משמעותית במערכת החינוך הישראלית, רפורמה בעלת פוטנציאל משמעותי לקידום החינוך בישראל. התוכנית מעניקה לבתי הספר כלים רבים המאפשרים להם להתאים את המענים החינוכיים לצרכים הייחודיים של התלמידים מתוך קידום חדשנות ויצירתיות.

לתוכנית גפן יש מספר מטרות וביניהן:

העצמת בתי הספר:

מתן אוטונומיה רבה יותר לבתי הספר בבחירת התוכניות והשירותים החינוכיים המתאימים להם ביותר. גישה זו מאפשרת לכל בית ספר לפתח חזון חינוכי ייחודי ולהתמקד בתחומים החשובים לו ביותר.

התאמת המענים לתלמידים:

יצירת תכנית עבודה בית ספרית המותאמת לצרכים הייחודיים של התלמידים מתוך שימת דגש על צמצום פערים חברתיים ולימודיים. גישה זו תורמת לצמצום פערים חברתיים ולימודיים ומאפשרת לכל תלמיד למצות את הפוטנציאל שלו.

קידום חדשנות ויצירתיות:

עידוד בתי ספר לפתח יוזמות חינוכיות חדשניות ויצירתיות. גישה זו תורמת לשיפור האקלים הבית ספרי ומעורבות התלמידים.

שיפור תוצאות הלמידה: מחקרים ראשוניים מצביעים על שיפור בתוצאות הלמידה בבתי ספר המשתתפים בתוכנית גפ"ן.

בקידום מאמינים שהנהלת בית הספר וצוות המורים מכירים הכי טוב את האתגרים הלימודיים ומסוגלים לפתח את המענים הכי נכונים והתפקיד שלנו הוא לתת את הכלים, את המיומנויות ואת הפלטפורמה הנכונה!

אנו מזמינים אתכם להכיר את עולם התוכניות הרחב של קידום.

חדשנות ויצירתיות בכל תוכניות גפ"ן של רשת קידום!

עולם התוכניות הרחב של קידום מציע תוכניות וקורסים שפותחו אחרי מחקר מעמיק והבנה של צרכי בית הספר וצרכי התלמידים. גיבשנו תכניות מקוונות שיאפשרו לתלמידים ליהנות מחוויית לימוד מתקדמת שממנה יוכלו ליהנות, בהווה, בעתיד ובכל מקום שבו הם יבחרו. מטרת התוכניות היא להוביל כל תלמיד להישגים מקסימליים ולאפשר לו להצליח בכל דרך שבה הוא יבחר.

הנה סקירה קצרה על התוכניות גפ"ן המובילות:

תחומי מדע, טכנולוגיה ומתמטיקה

פיזיקה בהנדסה רפואית – קהל היעד: תלמידי כיתות ז'-ח'

תכנית "פיזיקה בהנדסה רפואית" היא תכנית ייחודית המאפשרת לתלמידי חטיבות ביניים לחוות את עולם המדע בצורה מרתקת ומהנה. התוכנית משלבת לימוד תאורטי, הדגמות וניסויים מעשיים ומסייעת לתלמידים לפתח חשיבה מדעית, להבין את הרלוונטיות של הפיזיקה לחיי היומיום, לגלות עניין וסקרנות בתחום המדע ולעודד תלמידים להמשיך בלימודי פיזיקה בפרט ובמגמות מדעיות בכלל.

פיזיקה: הכנה לבגרות – קהל היעד: תלמידי כיתות י"א – י"ב

תכנית קידום להכנה לבגרות בפיזיקה היא תכנית מקיפה וייחודית המסייעת לבתי הספר להכין את תלמידיהם לבחינת הבגרות בפיזיקה בצורה מעשירה ומרחיבה דעת ולהצליח בבחינה מתוך הרחבת אופקים ופיתוח מיומנויות חשובות.

יתרונות התוכנית:

הרחבת אופקים והבנת עבודתו של חוקר.

למידה אקטיבית וחווייתית: התנסות, דיונים והרצאות.

פיתוח מיומנויות של הרגלי למידה, תחושת מסוגלות ובטחון.

מתמטיקה: עידוד למצוינות  – קהל היעד: תלמידי כיתות ד'- י"ב

תכנית קידום לתגבור במתמטיקה היא תכנית המסייעת לתלמידים לשפר את הישגיהם במתמטיקה, להקנות ידע ודרכי חשיבה במתמטיקה, לחזק את הביטחון העצמי שלהם וליצור תחושת מסוגלות בהתמודדות עם לימודי המתמטיקה.

קורסים בתחום השפות

אנגלית מדוברת – קהל היעד: תלמידי כיתות ז'- י"ב

תכנית אנגלית מדוברת של קידום היא תכנית יעילה ומוכחת המסייעת לתלמידים לשפר באופן משמעותי את מיומנות הדיבור באנגלית, לשפר את הביטחון, את המוטיבציה ואת היכולת לדבר באנגלית.

התוכנית זכתה למשובים חיוביים במכרז של הקרן להכוונת חיילים משוחררים.

הכנה לבגרות באנגלית – קהל היעד: תלמידי כיתות י"א – י"ב

תכנית קידום להכנה לבגרות באנגלית היא תכנית מקיפה וייחודית המסייעת לתלמידים להצליח בבחינה מתוך פיתוח אוריינות שפתית ומיומנויות בשפה כמו קריאה, האזנה, דיבור וכתיבה, מתוך חוויית למידה מהנה והכנה לשילוב בעולמות והתעסוקה הדורשים שליטה בשפה האנגלית.

אנגלית – עידוד למצוינות – קהל היעד: כיתות ג' – י"ב

תכנית "אנגלית שווה יותר – עידוד למצוינות באנגלית" היא תכנית המסייעת לתלמידים לשפר את הישגיהם באנגלית, ללמוד את החומר בצורה ממוקדת ויעילה, ליצור תחושת מסוגלות להתמודדות עם מקצוע האנגלית, להקנות הרגלי חשיבה ועשייה נכונים ולחזק את הביטחון העצמי שלהם באנגלית.

תוכניות העשרה

מיומנויות למידה – קהל היעד: כיתות ג' – י"ב

תכנית מיומנויות למידה של קידום היא תכנית מקיפה וייחודית המסייעת לתלמידים לפתח מיומנויות למידה יעילות כמו ניהול זמן, אסטרטגיות למידה, תיעדוף משימות ומיומנויות נוספות שבהן יוכלו התלמידים להשתמש בכל תחום בחייהם. בנוסף, התכנית תקנה לתלמידים כלים איך להתמודד עם לחץ בבחינות, כלים של טיפוח תרבות, של שאיפה למצוינות וחיזוק הביטחון העצמי שלהם.

התוכנית מבוססת על ניסיון של עשרות שנים בהוראה ועל מחקרים אקדמיים עדכניים בחינוך ופסיכולוגיה.

דיבייט – קהל היעד: תלמידי כיתות ה'- י"ב

תכנית דיבייט ותורת השכנוע של קידום היא תכנית שמטרתה להקנות את עקרונות אמנות הדיבייט, ללמד תלמידים כיצד נואמים באופן משכנע, לסייע לתלמידים לפתח מיומנויות חשובות לחיים כמו פיתוח יכולת שיתוף פעולה וביטוי עצמי, עבודה בצוות, חשיבה ביקורתית, האזנה אקטיבית ועמידה מול קהל.

במסגרת התכנית תינתן הכנה להשתתפות בתחרויות ארציות.

קדם פסיכומטרי – קהל היעד: תלמידי חטיבות הביניים והתיכון

תכנית קדם פסיכומטרי היא תכנית המסייעת לתלמידים מצטיינים ללמוד במקביל ללימודים בתיכון לקראת הבחינה הפסיכומטרית ולהגדיל את סיכויי ההצלחה. מטרת התכנית היא לפתח חשיבה פסיכומטרית ותחושת מסוגלות, להפחית חששות, להכין את התלמידים בצורה יעילה לבחינה ולהוות נקודת זינוק גבוהה לקורס פסיכומטרי.

במסגרת התכנית התלמידים ילמדו איך להתמודד עם לחץ זמן, איך לפתח חשיבה כמותית וטכניקות חישוב, קריאה אפקטיבית של טקסטים אקדמיים, בניית טיעון וביסוסו ועוד.

עולם התוכניות של גפ"ן – למה לבחור בקידום?

רשת קידום היא חברה מובילה בתחום ההוראה הפרטית המציעה מגוון רחב של תוכניות לימודים וקורסים לתלמידים בכל הגילאים. צוות המורים המיומן והגישה הייחודית של קידום מבטיחים תוצאות מוכחות ושיפור משמעותי בהישגי התלמידים, ואכן החברה מקבלת משובים חיוביים ביותר ממגוון לקוחות.

המורים בקידום הם מורים מוסמכים בעלי הסמכה אקדמית הן במקצוע הנלמד והן בהוראה. הם צברו ניסיון של עשרות שנים בהוראת פיזיקה, מתמטיקה, אנגלית ופסיכומטרי, בהכנה לבחינות בגרות, למבחן הפסיכומטרי ומבחן אמיר"ם ובתוכניות העשרה. תכניות הלימוד שמות דגש על פיתוח הרגלי למידה ותחושת מסוגלות אצל התלמידים, על תרגול מעשי ועל פיתוח מיומנויות למידה.

תכניות הלימודים מותאמות לרמת התלמידים ולסילבוס של הבחינה והשירות ניתן לכלל אזורי הארץ בדגש על יישובי הפריפריה.

נשמח להתאים את התוכניות שיתאימו בדיוק לצרכים של בית הספר שלכם. אנו נשלב, במידת האפשר, את התכנים בהתאם למידע שנקבל ממורי בית הספר כדי שחומרי הלימוד יהיו מותאמים לחומר שהתלמידים לומדים במשך השנה.

שאלות ותשובות

מהן תוכניות גפ"ן?

תוכניות גפ"ן הן תוכניות העשרה ייחודיות שמטרתן לקדם מצוינות מדעית וטכנולוגית, שפות ומיומנויות למידה בקרב התלמידים. התוכניות משלבות למידה תיאורטית מעמיקה עם פעילות מעשית וחווייתית ומאפשרות לתלמידים לפתח את כישוריהם ויכולותיהם בתחומי המדע, הטכנולוגיה השפות ועוד.

מהם הנושאים הנלמדים בתוכניות גפ"ן של קידום?

תוכניות גפ"ן של קידום מציעות מגוון רחב של נושאים בתחומי המדע והטכנולוגיה, כגון: פיזיקה, מתמטיקה, אנגלית, קדם פסיכומטרי, מיומנויות למידה, דיבייט ותורת השכנוע ועוד.

מהם היתרונות של השתתפות בתוכניות גפ"ן?

לתוכניות גפ"ן יש יתרונות רבים, בין השאר: פיתוח ידע ומיומנויות בתחומי המדע הטכנולוגיה והשפות, פיתוח כישורי למידה וחשיבה עצמאית, הזדמנות להעמקת החשיבה והסקרנות המדעית, תכניות העשרה ועוד.

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

דף ראשי של פסיכומטרי פתרונות

חיסכון או בזבוז? כיצד לבחור נכון את דרך הלימוד לפסיכומטרי?

מבחן אמירנט

פורום פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי – פרונטלי, און ליין או היברידי

דף-תכנית-גפן---פסיכומטרי-לתיכונים

אתגרי הלמידה של החוזרים מהמלחמה וכיצד אפשר להקל עליהם?

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר