ציוד לקראת הלימודים לבגרות

עומדים להשלים בגרויות? זה בהחלט צעד מתבקש משום שבלי תעודת בגרות טובה מאוד, קשה וכמעט בלתי אפשרי למצוא עבודה טובה או לפתח קריירה. לא משנה מה אתם רוצים לעשות כשתהיו גדולים, לאיזו פקולטה תרצו להירשם או מתי, השלמת בגרויות תאפשר לכם להגיע רחוק. לקראת הלימודים להשלמת הבגרויות, כדאי להתאבזר בציוד הבא. כמו כן, קבלו טיפים שיעזרו לכם להוזיל את עלויות הציוד הדרוש.  

לפטופ – יותר זול ממה שחשבתם

מחשב נישא הוא הפריט החשוב שיוכל לשמש אתכם משלב השלמת הבגרויות וגם בלימודים לאחר מכן. הוא יוכל לשמש אתכם כדי להקליד את החומר בשיעור, ללמוד לפסיכומטרי, לסכם את השיעורים באוניברסיטה וגם לנוח בהפסקות עם משחקי אונליין או לצפות בתכנים לימודיים כאלה או אחרים. אגב, במקום לשלם ביוקר, תוכלו ללכת על האפשרות של מחשבים מחודשים שנמכרים במחירים מיוחדים.

שולחן לפטופ – יותר נוח ממה שחשבתם

אם אתם מאלה שלא תמיד אוהבים להשתמש במחשב בבית, כשאתם יושבים בצורה מסודרת מול שולחן הכתיבה, זה הזמן לשולחן מיוחד. תוכלו לרכוש במחיר סביר ביותר שולחן לפטופ קומפקטי שיאפשר לכם להשתמש במחשב בנוחות, מכל מקום. כשאתם יושבים על הספה, כשאתם נשענים בנוחות על הכרית במיטה, על מדשאות הקמפוס וכן הלאה.

תיק שישמור על המחשב בדרך

לקראת השלמת בגרויות, וודאו שיש לכם תיק איכותי למחשב שלכם. העדיפו לרכוש תיק נוח ואיכותי, כזה שישמור על המחשב שלכם, בכל פעם שאתם בדרך ללימודים או לוקחים אותו לכל מקום אחר. והבונוס – התיק הזה יוכל לשמש אתכם גם בכל נסיעה לחופשה בארץ או בחו"ל, כשתרצו לקחת את המחשב אתכם.

ספרי עזר

בהתאם לקורסים להשלמת בגרויות שאליהם אתם נרשמים, כך כדאי להכין מראש ספרי עזר תואמים. לדוגמא, ספרי עזר לדקדוק או ללשון, לבגרות באנגלית או ללשון עברית. ספרי עזר כגון אטלס לגיאוגרפיה או תנ"ך עם פירושים, לקראת הבגרות בתנ"ך. אם אתם לא בקטע של ספרים מודפסים, תוכלו להוריד אפליקציה של ספרים דיגיטליים. כך תוכלו להכין ספרייה של ספרי לימוד נדרשים, שמחכים לכם תמיד בכונן במחשב הנייד.

כלי כתיבה ומחברות ועוד

רשימת הציוד לקראת השלמת הבגרויות לא תהיה מלאה ללא ערימה של כלי כתיבה ומחברות. אולם שימו לב שיש עוד פריטי ציוד שאולי תצטרכו, בהתאם לסוגי הבגרויות שאתם רוצים להשלים או לשפר. למשל, מחשבון כיס עבור שיעורי מתמטיקה. מילון רגיל או ממוחשב לשיעורי אנגלית. מחוגה ללימוד גיאומטריה, וכן גם סרגל ואולי עיפרון ומחק.

טיפ לסיום: תוכלו לנסות לרכז חלק מהרכישות הללו ביחד, ולנסות לקבל הנחת כמות. אפשר להתאגד יחדיו כמה חבר'ה שמשלימים בגרות, כך שלספק תהיה נכונות לתת הנחה משמעותית. אפשרות אחרת היא להזמין את המוצרים הנדרשים אונליין, במידה ותמצאו מחירים שווים.

לחצו לעמוד של בגרות אקסטרני>>

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

דף ראשי של פסיכומטרי פתרונות

חיסכון או בזבוז? כיצד לבחור נכון את דרך הלימוד לפסיכומטרי?

מבחן אמירנט

פורום פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי – פרונטלי, און ליין או היברידי

דף-תכנית-גפן---פסיכומטרי-לתיכונים

אתגרי הלמידה של החוזרים מהמלחמה וכיצד אפשר להקל עליהם?

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

הפורום ששווה יותר

אם יש לך שאלה כלשהי ובא לך להתייעץ עם מורה מנוסה, הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂
ניתן להעלות אליו כל שאלה שעולה על דעתך (בנושאים מקצועיים, כן? אנחנו פחות טובים במתכונים לעוגות שוקולד…) ואחד מהמורים שלנו ייתן לך את התשובה הטובה ביותר במהרה. 

 

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר