אין מידה אחת מתאימה לכולם – קורס פסיכומטרי שמתאים את עצמו אליך

במציאות הדינמית של ימינו תלמידי בית הספר חווים מסגרות לימודים שונות, תחביבים שונים ומתמקדים בגיבוש יכולות שונות. בעולם של מידע אינסופי חשופים התלמידים כבר מגיל צעיר לאופציות העומדות לרשותם מבחינת השכלה וקריירה. כל אחד ואחת מהם הם הבעלים היחידים על מהות הדרך שלהם לקריירה, והם מבינים שאין אמת אחת או דרך אחת להגיע להצלחה הזאת.

קהל התלמידים הישראלים הוא בעל אורח חיים מגוון, הוא מגיע מרקעים שונים, תכונות וצרכים שונים. כל תלמיד הוא בעל אישיות ייחודית, ולכן חשוב להצליח לבנות לכל תלמיד תכנית ייחודית ולספק לו את הכלים והסיוע האישי המתאימים לו. כל תלמיד מתפתח בקצב שונה ובדרכו האישית, ולכן נדרשת מידה מותאמת של מעקב והתמודדות עם הצרכים שלו. על מנת לעזור לתלמידים למצוא את דרכם האישית להצלחה, נחוצה גישה מיוחדת שמתאימה את עצמה לכל תלמיד בנפרד.

בעידן הטכנולוגיה המתקדם כיום, ישנם כלים ומערכות שיכולות לספק לתלמידים קורסים פסיכומטריים מותאמים אישית המבוססים על נתונים מדעיים ואישיים לכל אחד ואחת. אלו כלי העבודה שבהם אנו משתמשים היום בקורס הפסיכומטרי בקידום. אנו מציעים מתודולוגיה חדשנית ומתקדמת לבדיקת היכולות והרגלי הלימוד של התלמידים, עוד טרם תחילת הקורס עצמו, כאשר המטרה היא ההתאמה הייחודית.

מהי הבחינה הפסיכומטרית

הבחינה הפסיכומטרית משמשת בישראל מאז 1984 כאמצעי להערכת מועמדים להתקבל לאוניברסיטאות ולמכללות בארץ. הבחינה מנוהלת על ידי המרכז הארצי לבחינות ולהערכה.

הבחינה הפסיכומטרית מעריכה את יכולות הנבחנים בשלושה תחומים מרכזיים: חשיבה מילולית, חשיבה כמותית ושליטה באנגלית. שלושת התחומים הללו של הבחינה כוללים מיומנויות הנחוצות להשכלה גבוהה.

הציון בפסיכומטרי כולל שישה ציונים:

שלושה ציונים בסולם שנע בין 50 ל-150: חשיבה כמותית, חשיבה מילולית ושליטה באנגלית.

ושלושה ציונים בסולם שנע בין 200 ל-800: "רב-תחומי", "דגש כמותי" ו"דגש מילולי". הציונים האלה מורכבים מתוך הציונים של פרקי החשיבה הכמותית, החשיבה המילולית והאנגלית.

המבחן הפסיכומטרי – מה מטרתו?

המבחן הפסיכומטרי לא נועד להעריך אם אתם גאונים, מתמידים או נחמדים, המטרה היחידה היא להעריך את סיכויי ההצלחה שלכם בלימודי התואר הראשון. בישראל שבה הביקוש ללימודים אקדמאים גבוה, ובמיוחד ללימודים באוניברסיטאות, עולה הביקוש על יכולות הקליטה של התלמידים, ולכן יש צורך בכלי מיון שיקבע אילו אנשים יתקבלו למוסדות אקדמיים.

המבחן הפסיכומטרי משמש ככלי מיון מהימן ותקף המקובל באקדמיה. מחקרים רבים הוכיחו כי יכולת הניבוי שלו גבוהה ובמילים אחרות, אנשים המשיגים ציונים גבוהים בבחינה עשויים  להצליח טוב יותר בלימודים בהשוואה לאלה המקבלים ציונים נמוכים יותר.

האם תרגול הוא המפתח להצלחה?

התרגול הוא מרכיב מכריע שמוביל להצלחה כמאמר הפתגם "קשה באימונים קל בקרב". התרגול מאפשר לסטודנטים לזהות את נקודות החוזק והחולשה שלהם ומאפשר גישה ממוקדת ואסטרטגית יותר ללימודיהם.

באמצעות התרגול הלומדים מכירים את סוגי השאלות ואת פורמט המבחן. כאשר מכירים טוב יותר את סגנון המבחן, קל יותר להתרגל לצורת החשיבה המתבקשת והיכולות הלימודיות משתפרות בהתאם. בתרגול אתם גם מתרגלים עמידה בזמנים של כל פרק ותמיד קיימים הסיכויים כי אחת השאלות, או יותר, תופיע גם במבחן האמתי.

איך לבחור קורס פסיכומטרי?

את אלפי הסטודנטים המתכוננים לגשת לבחינה הפסיכומטרית מדי שנה מעסיקה השאלה מהו קורס ההכנה לפסיכומטרי הטוב ביותר מבין האפשרויות הקיימות בשוק. כדי לסייע בקבלת החלטה נכונה, מומלץ לבחון מספר קריטריונים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קורס פסיכומטרי.

רמת ההוראה:

רמת ההוראה, לרבות חומרי הקורס, הניסיון והמומחיות של המורים וגישתם הכוללת להוראה, מהווה גורם חשוב בבחירת הקורס. חוויית למידה המועברת היטב ובדרך מרתקת יכולה להשפיע באופן משמעותי על ההבנה וההתקדמות של התלמיד.

שיטות הוראה:

קורסים שונים מפתחים שיטות הוראה משלהם. רצוי לבדוק, מהי שיטת הלימוד, מהם הטכניקות הנלמדות בקורס ועוד. חשוב להעריך את רמת הקושי ואת הדמיון של חומרי הלימוד שבקורס לאלו שבבחינה הפסיכומטרית "האמיתית". בנוסף, חשוב לברר מה מציע כל קורס מבחינת שיעורי השלמה, מפגשי הכנה לבחינות ומתכונת הלימוד הצפויה לתלמידים בין השיעורים.

קשר אישי עם צוות המורים:

חשוב לבדוק אם הקורס מאפשר ייעוץ אישי עם מדריכים מחוץ לשעות השיעור הרגילות. חלק ממוסדות הלימוד מציעים בנוסף לקורס מערכות תמיכה כמו פלטפורמות מקוונות, ייעוץ טלפוני, הודעות וואטסאפ  וכל מה שיכול להועיל לסטודנטים המחפשים הדרכה ותמיכה נוספת.

קידום – קורס פסיכומטרי מעולה

בקורס פסיכומטרי של "קידום"  גילינו את הסודות שיביאו את הלומדים שלנו להצלחה רבה יותר בבחינה. אנו מציעים קורס פסיכומטרי יחיד מסוגו בשוק.

הקורס שלנו יספק לכם את כל היתרונות הדרושים להצלחה מתוך שילוב של לימוד חומר מקיף, הזדמנויות תרגול נרחבות וחווית למידה מותאמת אישית.

מה מייחד אותנו?

מחקר ופיתוח:

בקידום, אנו מחזיקים מחלקת מחקר ופיתוח ייעודית. צוות המחקר עורך מחקר שוטף על הבחינה ועוקב מקרוב אחר התפתחויות ומגמות בתחום, ובכך הם מבטיחים את התעדכנות חומרי הלימוד בכל זמן נתון.

קורס אדפטיבי:

המערכות המתקדמות שלנו מאפשרות למורים בקורס לעקוב אחר ההתקדמות של כל תלמיד ולהתאים לו אישית את תכנית העבודה בזמן אמת. הגישה האדפטיבית זו מבטיחה שההכנה של כל תלמיד תהיה מותאמת לצרכים הספציפיים שלו ותמקסם את פוטנציאל הלמידה שלו.

למידה בכל זמן ובכל מקום:

אנו מבינים שתרגול אפקטיבי הוא תרגול הנמשך מעבר לשעות הלימוד בכיתה. כתלמידים בקידום תהיה לכם גישה למערכת ה-ET שלנו, מערכת המאפשרת לכם לקבל הדרכה מקצועית וסיוע בשיעורי בית מהבית. באמצעות המערכת תוכלו ליצור קשר עם אחד ממורי הפסיכומטרי של קידום באינטרנט, לקבל תשובות לשאלות ואת כל התמיכה הדרושה לכם.

מורים מוסמכים:

המורים שלנו לפסיכומטרי עוברים הכשרה מקיפה ומשתתפים באופן קבוע בכנסים מקצועיים על מנת להבטיח את רמת ההוראה הגבוהה ביותר. הם מצוידים בידע ובמומחיות הדרושים כדי להדריך אתכם טוב יותר לאורך מסע ההכנה שלכם לבחינה הפסיכומטרית.

לסיכום, אכן אין מידה אחת מתאימה לכולם, ולכן קורס הפסיכומטרי בקידום מתאים את עצמו אליכם. המערכות החדשניות והמתקדמות שלנו בשיתוף פעולה עם צוות המורים בקורס מבטיחים מעקב אחרי היכולות של כל תלמיד בקורס והתאמה אישית לצרכים האינדיבידואלים של כל אחר כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של כל תלמיד בקורס. 

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

דף ראשי של פסיכומטרי פתרונות

חיסכון או בזבוז? כיצד לבחור נכון את דרך הלימוד לפסיכומטרי?

מבחן אמירנט

פורום פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי – פרונטלי, און ליין או היברידי

דף-תכנית-גפן---פסיכומטרי-לתיכונים

אתגרי הלמידה של החוזרים מהמלחמה וכיצד אפשר להקל עליהם?

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

בחן את עצמך

מדגדג לך לדעת מה זה הפסיכומטרי הזה? בדיוק בשביל זה בנינו עבורך מבדק פסיכומטרי שבסופו נשלח לך את הציון המשוער שלך בסמס

פוסטים נוספים בנושא​

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר