השלמת בגרויות עד לקבלה לתואר שרציתם

כבר עם קום המדינה תעודת הבגרות הייתה סמל למצוינות ולאליטיסטיות. מאז המקצועות שעליהם נבחנים התלמידים השתנו, אך החשיבות של תעודת הבגרות לא השתנתה, אלא אפילו גדלה. תעודת הבגרות מהווה דרישת סף כמעט לכל מקצוע שאליו תרצו להתקבל במוסדות להשכלה גבוהה ואין כמעט אפשרות להתקבל ללימודי תואר ראשון ללא תעודת בגרות. כדי להתקבל למסלולים "נחשקים" באקדמיה, תעודת בגרות מלאה בממוצע גבוה של ציונים היא דרישה בסיסית.

בבתי הספר התיכוניים, תלמידים רבים אינם מצליחים להשיג את תעודת הבגרות הנכספת על אף שעובדה זו אינה מעידה על הפוטנציאל ועל היכולות הלימודיות שלהם.

אפשר למנות סיבות שונות ומגוונות לכך שתלמידים רבים מסיימים את התיכון ללא תעודת בגרות. חלק מהם העדיף ללכת לים ולבלות במקום לשבת וללמוד לקראת הבחינה, חלק מהתלמידים לא עמד במסגרת הנוקשה ולא התחבר לאתגרים שהציב בפניהם בית הספר התיכון, חלק לא התחבר אל שיטות הלימוד שבה לימדו מורי התיכון וחלק גדול לא עמד בלחץ של מקצועות מסוימים, לחץ שהביא אותם לפחד ולכישלון בבחינה במקצוע מסוים או במספר מקצועות. 

לא משנה מדוע אין לכם תעודת בגרות, החדשות הטובות הן שאתם יכולים להירשם לקורס להשלמת בגרות בקידום, להשלים את בחינות הבגרות החסרות, לשפר ציונים ולהדביק את הפער.

כאשר תשלימו את בחינות הבגרות בקורסים להשלמת בגרויות ברשת קידום בעזרת מורים מקצועיים ומצוינים, בעזרת חומר לימוד אדפטיבי מתקדם, ללא לחץ, בדרך חופשית ובהתאם לקצב שלכם, תגלו כי באמצעות לימוד נכון תוכלו להשיג ציונים שעליהם לא העזתם אפילו לחלום בתיכון.

פעמים רבות תגלו כי המקצוע שנראה לכם כל כך מאיים בתיכון, אינו נורא כל כך והרמה הנדרשת מכם אינה בלתי אפשרית ואתם בהחלט יכולים להצליח בבחינה ב"מקצוע המאיים" ואפילו עם ציונים גבוהים.

מהי תעודת בגרות ומהו ההיגיון שמאחורי בחינות הבגרות?

תעודת בגרות היא תעודה המסכמת שתיים עשרה שנות לימוד ומהווה מדד ליכולות הלימודיות של בעל התעודה לקראת לימודים גבוהים במוסדות להשכלה גבוהה.

התעודה ניתנת לתלמידים שהצליחו לסיים עשרים ואחת יחידות לימוד במהלך הלימודים בבית הספר התיכון, יחידות אשר מורכבות ממקצועות חובה שכל אחד חייב להיבחן בהם כמו למשל, מתמטיקה, אנגלית ועוד, וממקצועות מוגברים שאותם בחר התלמיד במהלך שנות הלימוד. מספר היחידות הלימודיות במקצועות הנבחרים תלוי ברמת הלימוד של המקצוע.

לכאורה, תעודת הבגרות, מייצרת שוויון הזדמנויות לכל התלמידים, שכן היא יוצרת תשתית של ידע משותף לכולם, וכך יכולה להוות כלי מיון הוגן למועמדים להשכלה גבוהה. עם זאת, יש ביקורת רבה על טענה זו ויש הטוענים שהתעודה אינה מייצרת שוויון הזדמנויות מאחר שמערכות החינוך בערים שונות נבדלות מאוד ברמתן, ותלמידים רבים לא זכו בגיל התיכון לתנאי למידה מספקים בגלל מעמד סוציואקונומי, מודעות סביבתית ואישית וכדומה.

כדי לענות על הבעיה ולהעניק לכל תלמיד שוויון הזדמנויות ואפשרות להתקדם ולהתקבל ללימודים אקדמאים, פיתחו בקידום שיטות לימוד וקורסים שמצליחים לקדם אל המטרה גם את התלמידים שעדיין לא השיגו את תעודת הבגרות הנכספת וגם את אלו המעוניינים לשפר את ציוני הבחינה כדי לאפשר להם להתקבל לכל תואר שהם רוצים.

קידום – להתקדם גבוה יותר, להגיע רחוק יותר

כל אחד רוצה להתקדם בחיים, בקריירה, בחברה, בצבא ועוד, וכבר בשלב מוקדם בחיים אנו עושים את הצעדים הראשונים לקידום מעמדנו, כשבחינות הבגרות הן הצעד הראשון בדרך לקידום זה. ציוני הבחינות פותחים בפנינו שורה ארוכה של מקצועות לימוד שיאפשרו לנו בעתיד קריירה משגשגת, אפשרות להתפרנס וסיפוק.

בבית הספר למדתם מגוון גדול של מקצועות לימוד, אבל כמעט ולא למדתם איך ללמוד. בקידום מעניקים לכם כלים ושיטות לימוד מתקדמות שיאפשרו לכם לדעת איך לעבוד נכון, ללמוד ולהצליח.

הקורסים בקידום פותחו לאחר מחקרים רבים והבנה מעמיקה של אופי המבחנים ושל צרכי התלמידים במטרה להכין אתכם לבחינה בדרך היעילה והמקצועית ביותר.

קורסי הבגרויות של קידום מעניקים לכם מגוון כלים מתקדמים ואיכותיים:

תוכלו לבחור בין קורס פרונטלי, בין קורס און ליין או בין שילוב של למידה און ליין ללמידה פרונטלית.

בקידום תלמדו טכניקות של למידה נוסף על החומר הלימודי היבש.

בקידום תיהנו ממעקב וליווי צמוד של המורים כדי למקסם את הסיכויים להצלחה בבחינות.

בקידום תתרגלו טכניקות מגוונות שיעזרו לכם לזכור טוב יותר גם את הפרטים הקטנים.  אמנם, בחינות הבגרות מבוססות יותר על הבנה וידע ופחות על זיכרון,  אך הזיכרון עשוי לבוא לעזרתכם בכל רגע במהלך הבחינה ולאפשר לכם לנצל את הזמן הקצוב בדרך הטובה ביותר.

בקורס בקידום תלמדו איך לחשוב. חשיבה נכונה היא אחד הגורמים העיקריים להצלחה בבחינות הבגרות שבהן אתם נדרשים להבנה מעמיקה של החומר הנלמד וליישומו, ליכולות ניתוח גבוהות ועוד.

בקידום מנצלים את הכלים הטכנולוגיים החדשניים כדי להפוך את הלמידה ללמידה חווייתית ואיכותית ולשפר את יכולות הלמידה.

 בין שאר הכלים תוכלו ליהנות:

מאתר GOOL

אתר שבו תוכלו לצפות בסרטונים רבים שישפרו את יכולות הלמידה שלכם. באתר תמצאו תרגילים רבים שבאמצעותם תוכלו לתרגל ולחזור על החומר הנלמד בכיתה.

ומעל הכול, ברשת קידום תלמדו אצל המורים הטובים ביותר, המקצועיים ביותר והמנוסים ביותר.

המורים בקידום ילוו אתכם בליווי אישי במשך כל הקורס עד להצלחה בבחינה. הם יעקבו אחרי קצב ההתקדמות שלכם, יאתרו את החוזקות שלכם ויחזקו את החולשות שלכם במטרה לסייע לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר, לציונים גבוהים ולאפשר לכם להתקבל לכל תואר שתרצו.

לסיכום, גם אם לא הצלחתם לסיים את לימודי התיכון עם תעודת בגרות או שממוצע הציונים שקיבלתם בבחינות הבגרות לא מאפשר לכם להירשם לתואר שרציתם, בקידום מאפשרים לכם להשלים את הבחינות בהצלחה, בלי לחץ, עם שיטות הוראה מגוונות וחדשניות ועם מורים מצוינים ומנוסים כדי שגם אתם תוכלו להתקבל ללימודים אקדמאיים בכל מחלקה שתבחרו ולסיים את לימודי התואר בכל תואר שתרצו. אינספור תלמידים כבר השלימו בקידום את תעודת הבגרות בציונים טובים, גם אתם יכולים!

שאלות ותשובות

מהם היתרונות של השלמת בגרות בקידום?

השלמת בגרות בקידום תאפשר לכם להתקבל לתואר שרציתם. הודות לשיטות הלימוד המתקדמות, לאמצעים טכנולוגיים משוכללים ולמורים הטובים ביותר המלמדים בקידום, תוכלו להצליח בבחינות הבגרות ולהתקבל גם לתארים מבוקשים ונחשקים באקדמיה.

סיימתי את התיכון ללא תעודת בגרות. האם יש סיכוי שאצליח לקבל תעודת בגרות באמצעות הקורס בקידום?

בהחלט, כן!  לא תמיד העובדה שלא הצלחתם בבחינות הבגרות בתיכון מעידה על הכישורים ועל היכולות הלימודיות שלכם. בקורסים להשלמת בגרות בקידום תגלו שהשד אינו נורא כל כך וגם המקצועות שנראו לכם מאיימים בתיכון, פתאום יהיו קלים וברורים. בעזרת המורים המצוינים ושיטות הלמידה החדשניות של קידום תצליחו לקבל ציונים שאפילו לא חלמתם עליהם בתיכון.

עבר זמן רב מאז שסיימתי את הלימודים בבית הספר התיכון ואני כמעט ולא זוכרת דבר. כיצד אוכל להדביק את הפער לקראת הקורס?

בקידום מציעים לכם מכינה לקורס שחוזרת על הבסיס של החומר הנדרש בלי לחץ, כדי שאת, ותלמידים נוספים, תוכלו להשלים פערים ולהגיע מוכנים אל הקורס להשלמת הבגרות.

אולי יעניין אותך?

חישוב ממוצע בגרות

ניווט בכתבה

פוסטים נוספים בנושא​

דף ראשי של פסיכומטרי פתרונות

חיסכון או בזבוז? כיצד לבחור נכון את דרך הלימוד לפסיכומטרי?

מבחן אמירנט

פורום פסיכומטרי

קורס פסיכומטרי – פרונטלי, און ליין או היברידי

דף-תכנית-גפן---פסיכומטרי-לתיכונים

אתגרי הלמידה של החוזרים מהמלחמה וכיצד אפשר להקל עליהם?

יש לך שאלה?

רוצה להתייעץ עם מורה מנוסה? הפורום שלנו קיים במיוחד בשביל זה 🙂

פוסטים נוספים בנושא​

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר