קורס בגרות בספרות מורחב

קצת על הקורס

קורס הספרות שלנו הוא קורס אינטנסיבי, עמוס ומעניין, המתמקד בשיפור יכולות הקריאה בשפה גבוהה, בהסקת מסקנות וניתוח הטקסט הפואטי והספרותי. במהלך הקורס נחשף למגוון יצירות מרתקות ונלמד שיטות ואסטרטגיות למידה. הקורס מהנה מאוד לאלה שאוהבים את המילה הכתובה, אך יש כמויות גדולות של חומר קריאה, ונדרשת יכולת כתיבה ויכולת הבנת הנקרא ברמה גבוהה. בגלל הדרישות התובעניות של הקורס, קבלה תתאפשר רק עם ציון גבוה בבגרות הבסיסית של 2 יח"ל.

 

קורס מצוין לתלמידים עם הרבה זמן פנוי ללמידה וקריאה בבית, שאוהבים את המקצוע, ומעוניינים להשלים את הבגרות בספרות הבסיסית ל-5 יחידות ולקבל בונוס משמעותי לממוצע המשוקלל. 

 

הקורס יתקיים באונליין בלבד, מה שמאפשר לך ללמוד מכל מקום בארץ ובעולם. כל השיעורים מוקלטים כך שניתן ללמוד בכל שעה שנוחה לך.

אז… איך קורה כל הטוב הזה?

מפגשי הקניית חומר

בקידום לומדים יותר. במפגשים יועבר כל החומר המקצועי הדרוש לך על מנת להצליח יותר בבחינה, וכמובן הידע הטכני ודגשים חשובים נוספים. במהלך השיעורים נקדיש זמן גם לעבודה בקבוצות קטנות, לצורך תרגול של החומר הנלמד ולהעשרת הידע אחד של השני.

חומרי לימוד

בקידום נוח יותר. בסמוך למועד פתיחת הקורס תישלח אליך ערכת ספרים במשלוח מיוחד עד לפתח הבית! הערכה כוללת ספר יצירות, ספר סיכומים ולקט בחינות בגרות. ספרי היצירות והסיכומים ישמשו אותך במהלך הקורס, ולקט בחינות הבגרות ישמש לסימולציות ותרגול נוסף, כך שלא יחסר לך דבר!

מרתון

בקידום מגיעים מוכנים יותר. בשבועיים האחרונים לקורס יערכו מרתונים אינטנסיביים שיכללו סימולציות בזמן אמת של המבחן, באמצעות פתרון בגרויות משנים קודמות. המרתון יכלול חזרה מסכמת על החומר ומתן דגשים חשובים, כמו גם חידוד אסטרטגיות הלמידה לקראת הבחינה. מטרת המרתון להכין אותך בצורה המקיפה והטובה ביותר לקראת רגע האמת, שהוא בחינת הבגרות. כמו שאומרים – קשה באימונים, קל בקרב 🙂

מטלות קריאה וכתיבה

בקידום משתפרים יותר. כדי להשתפר בקריאה ובכתיבה עלינו להתנסות בהן כמה שיותר! לכן, לאורך הקורס יינתנו משימות קריאה רבות להן משקל חשוב מהציון הסופי. בנוסף ינתנו מטלות כתיבה, שיישלחו לבדיקה ויינתן עליהן משוב, במטרה לאפשר לך ללמוד מהטעויות, ולהיות בתהליך מתמיד של שיפור וליטוש היכולות שלך.

סיכומים והקלטות שיעורים

בקידום גמישים יותר. כל המצגות וסיכומי השיעורים שמועברים בכיתה יהיו זמינים עבורך. ויותר מכך, אם במקרה הפסדת שיעור או שלא הבנת משהו שנלמד בפורום הכיתתי, יעמדו לרשותך גם הקלטות של כל השיעורים, אליהן אפשר לחזור בכל רגע ולהשלים את החסר.

testimonial
testimonial_bottom

ההמלצות שלנו

הכול על בגרויות

תוכנית גפ"ן או בשמה המלא "גמישות פדגוגית ניהולית" היא תכנית של…

קראו עוד

הצלחה בבחינת הבגרות במתמטיקה היא תנאי לקבלת תעודת בגרות של משרד…

קראו עוד

ההצלחה בבחינת הבגרות באנגלית היא תנאי הכרחי לקבלת תעודת בגרות, ולכן…

קראו עוד

כדי להגיע מוכנים לבחינת הבגרות חשוב להיבחן בסימולציות המדמות את מבחני…

קראו עוד

כבר עם קום המדינה תעודת הבגרות הייתה סמל למצוינות ולאליטיסטיות. מאז…

קראו עוד

צעירים רבים מעוניינים להשלים או לשפר בגרויות לאחר השיחרור מהצבא. השלב…

קראו עוד

יותר אפשרויות

המורים שלנו

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

עד 40% הנהחה קורסי בגרות בקידום
עד 40% הנחה קורסי בגרות קידום svg מובייל

הצעד הראשון שלך בקידום!

הפנייה התקבלה, נהיה איתך בקשר בהקדם!

אני רוצה להיות חלק ממשפחת קידום

העלאת קורות חיים

קורות החיים נשלחו בהצלחה!

הוספת קובץ

הוספת המלצה על מורה

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר

הוספת המלצה לגפ"ן

תודה שהקדשת מזמנך לכתוב, זה לא ברור מאליו!

בקרוב כולם יוכלו לקרוא את ההמלצה באתר